بازدید مدیر عامل محترم به همراه هیئت مدیران از طرح توسعه کارخانه فولاد امیر قم

شرکت آرین سازه با دریافت گرید A انبوه سازی، قصد دارد فعالیت خود را گسترش دهد. این مجموعه با توجه به پشتوانه مالی که در اختیار دارد و همچنین سال‌ها کسب تجربه، برای رفع نیاز پروژه‌های خود و سایر پروژه‌ها، اقدام به افتتاح و راه اندازی کارخانه تولید اسکلت فلزی کرده است.

اسکلت فلزی به دلیل کیفیت بالا، سرعت عمل بیشتر، هزینه کمتر و البته مقاومت بالا توانسته است با گذشت زمان، جایگزین مناسبی برای اسکلت‌های بتنی باشد. امروزه برای ساخت انواع ساختمان‌ها از جمله سوله‌ها بیشتر از این نوع سازه استفاده می‌کنند.

معمولا در شهرهای بزرگ، به دلیل قرار گرفتن ساختمان‌ها در موقعیت‌های نامناسب، پیمانکاران جهت ساخت و ساز اغلب دچار مشکل می‌شوند. اما استفاده از سازه‌های فلزی این امکان را فراهم می‌کند تا پروژه‌هایی که در مکان‌های نامناسب قرار دارند، سریع‌تر انجام شده و پیمانکاران راحت‌تر پروژه‌ها را به اتمام برسانند.

از مزیت‌های اسکلت فلزی می‌توان به بالا رفتن کیفیت ساخت، صرفه جویی مصالح و بالا رفتن مقاومت ساختمان اشاره کرد. این نوع ساختمان‌ها در برابر آتش سوزی و زلزله مقاوم‌تر خواهند بود.

در کشورهای اروپایی این نوع سازه‌ها اغلب به صورت پیچ و مهره‌‌ای اجرا می‌شوند، اما پروژه‌هایی که متراژ کمتری دارند و وزن‌ها آنها نسبتا پایین است، معمولا از اتصالات جوشی برای اسکلت فلزی استفاده می‌کنند. یکی از دلایل مهم استفاده از اسکلت‌های فلزی پیچ و مهره‌‌ای، دوام و پایداری بیشتر آنها و همچنین صرفه جویی در هزینه ساخت است. شرکت آرین سازه در هر دو بخش، اتصالات جوشی و پیچ و مهره‌‌ای فعالیت داشته و سازهای فلزی را متناسب با نوع ساختمان‌ها اجرا می‌کند.